onsdag 3 december 2008

En tjej i omklädningsrummet på IKSU idag beklagade sig för sin kompis över att hon så lätt får blodsockerfall när hon reser sig upp snabbt.

6 kommentarer:

  1. För att det är en självklarhet eller vad?

    SvaraRadera
  2. för att det är blodtrycksfall hon får

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag trodde att jag läste blodtrycksfall och att det därför skulle vara att påpeka det självklara. Men nu ser jag att du har skrivit blodsockerfall. =)

    SvaraRadera