torsdag 24 maj 2007

tjugofjärde i femte

Det sägs alltså att jag skulle likna Lilly Allen, är inte helt nöjd eftersom hon är fjantig, men kanske ligger det något i det när kvinnan som fött mig (ja, mamma alltså) trodde det var jag när jag visade en bild på henne. Men! På tal om att likna kändisar, påstås det från flera håll att min norlänning på S visst har ett och annat drag gemensamt med den där Dennis som har klubbar på Scharinska lite nu och då. Därför var det här skoj (även ifall Sven råkar gilla ren och älg och om man får tro karln i artikeln alltså smakar mindre gott).

Vi fick korten från Gray's anatomi som vi väntat med sådan spänning på idag. Jag ska ligga på stranden i sommar med dem, lugnt! Alla kommer att bli imponerade och tycka jag är cool. Hehe.

(och duggan gick ok)

Inga kommentarer: