söndag 20 maj 2007

Zoo

Det luktar öl i min lägenhet, borde väl vädra och diska glas. Vi trotsade det tråkiga vädret igår och gick på club zoo på E-puben på kvällen. Det var kul, men har varit roligare. Jag tror det blev en lite annan målgrupp i och med att de bytte ställe. Men musiken var bra! Mycket dans. Hade lånat Ylvas röda läppstift (måste investera i ett eget!) och var jävligt cool. Eric och Ludvig var också grymma i svarta naglar (båda) och eyeliner (Eric).


(lägg här särskilt märke till de framträdande senorna till EDC och extensor pollicis longus, hehe)


Annars en del plugg i helgen men det är rätt ok när vi är ett gäng. Det har annars funnits helger där jag tänkt sätta mig ner hemma, men hela tiden skjutit på det så länge att det knappt blivit av trots att hela helgen blivit förstörd av att det hängt över mig att jag borde. Far nog hem efter duggan och är med Sven och kanske mamma och pappa, det får motivera till plugg i veckan.

Nu är Hanna på ingång, blir kul att träffa henne.

2 kommentarer:

Eric sa...

Vi var helt klart coolast på stället sen när vi gick ut. Minst.

Aina sa...

men lugnt att vi var!!