onsdag 13 juni 2007

onsdag förmiddag

1. Ringa vårdcentralen och erkänna att jag lämnat mina värktabletter jag äter när jag får mens i Umeå och fråga ifall de kan skriva ut några nya eftersom jag behöver dem snart

2. Ringa tandläkaren och säga att jag jobbar på måndag när jag fått tid hos dem (vilket jag inte gör) så jag kan vara i PH med Sven lördag till måndag


3. Skriva ut papper som får damerna på bemanningsenheten att tycka att jag förtjänar undersköterskelön trots att jag egentligen inte gör det

Vårdcentralen hade fel på sitt telefonsystem men jag kom äntligen fram alldeles nyss efter att ha varit grinig på dem några timmar eftersom den elektroniska bruden i telefonen varje gång jag ringde henne bad mig lämna mitt nummer efter en pipsignal som aldrig kom. Receptionisten hos tandläkaren hade inga tider förrän i augusti och jag tänkte för lite och bokade in en dag då jag med stor sannolikhet är i Kvikkjokk och paddlar kanot. Skrivit ut några sidor från studera.nu över mina meriter men de är ju inte påskrivna eller något så jag sätter inget större hopp till dem. Plus att jag inte hittar någon bra beskrivning av vad de två första terminernas PU innehållit för oss eftersom de har gjort om på sidan och verkar ha nya planer för de som börjar till hösten.

Och det regnar ute.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst blogg! =)

/En som också fotat de sprayade budskapen på Ålidhem

Sven sa...

Men baby! Du kan få mina tramadon, hur många du vill!

Aina sa...

Tack Emma!

Tack babe.