måndag 2 juli 2007

Revenge

Det var Boden Alive (öltält och tivoli) i helgen, jag ville egentligen inte vara där men var det i alla fall, dock bilburet nykter eftersom jag ändå jobbade från åtta både lördag och söndag. Kul att det händer något över huvud taget här i stan men jag har lite svårt att se varför det är så hypat. Träffade lite gamla klasskompisar vilket var rätt kul men största behållningen var att ytterligare få bekräftat att de där coola brudarna alla önskade sig att få vara med (eller vara) och som festade varje helg med snygga äldre killar under gymnasiet inte är så tuffa längre. Kanske är det mina referensramar som förändrats. Skönt är det i alla fall.

Idag kom sommaren och jag har varit både glad och ledig.

2 kommentarer:

Eric sa...

Jag tycker du ska ägna en hel blogg-essä åt ämnet faktiskt.

Alla dessa människor man tyckte var coola då, men som känns så infernaliskt ocoola idag!

Ylva sa...

Mmm det är pinsamt tillfredställande tankar.