tisdag 17 juli 2007

Vardag

Igårkväll var jag till Kjells Bilservice med ena bilen, eftersom min kära mor och far inte behagar komma hem från stugan ännu på ett tag, och idag fick jag finna mig i att hämta hem den därifrån igen. Ryktas att jag får i uppdrag att fara till besiktningen också till veckan, känns mycket rejält, typ som att jag är vuxen (förutom möjligen för att bilen inte är min).

Var in på mitt gamla jobb "Ica Sävast - Matproffset" en sväng nyss och köpte lite mat. Viktoria packade upp tusen nudelpaket och stackars Henke satt i kassan med världens längsta kö och jag blev så glad så glad så lättad så lättad av att veta att jag slipper jobba där i sommar.

För övrigt längtar jag efter att träna igen. Hade väl kunnat fara ut och springa men har så svårt att motivera mig. Kanske när jag får semester och har mer tid över.

Inga kommentarer: