söndag 5 augusti 2007

Jag-brottsoffer

Idag efter jobbet gick jag till ICA för att handla lite grejer att klara de sista timmarna innan mamma (kvinnan som håller i matpengarna) och pappa kommer hem från Rumänien.

När jag handlat klart (5 bananer, 6 äpplen och 3 liter mjölk) så ska jag gå och hämta skruttbilen(pappas) på jobbets parkering. Den står inte där längre. Den är borta. Platsen är tom. Bilen är stulen. Sen får jag reda på att min lillebrors cykel också fanns på bilflaket.

Fan vad jag hatar skabbknarkhålan Ullared.

4 kommentarer:

Eric sa...

Förresten, jag såg Peter Wahlbeck på stand-up i onsdags. Helt apropå.

Jävla störande med tjyvar.

Aina sa...

men vilket skit.

Ylva sa...

Jag borde posta Whalbecks låt "Ullared". Den beskriver på ett så fint sätt hur jag känner för den orten.

Eric sa...

Jag har sett den videon, posta den videon... eller ännu bättre, jag kan göra det!