torsdag 30 augusti 2007

Jag har en beundrare

Bakgrund
Två greker med en mamma med string bodde på vårt hotell i grekland och cirkulerade i poolen farligt nära oss med sina flytdynor eftersom vi var så snygga och coola. Sista dagen sjöng Elin "kuckeliku klockan är sju" för mig och Amanda just klockan sju, vi var ju tvugna att hinna sola lite innan transfern, och gick och köpte bröd. Antar att de två unga männen lade märke till att vi var vakna eftersom den ena knackade på vår dörr och frågade ifall vi ville komma ned och vara med dem vid poolen. De hade just kommit från krogen förstod vi sedan (därav det plötsliga modet att tilltala oss) och var aningen överförfiskade. Ena karln somnade i fosterställning under en parasoll, väldigt läckert. Hur som helst fick den andra killen som var rätt rolig Amandas msn och av henne fick han sedan min

Idag
Han:
hallo there

Han:
aina sweetheart (what?)

Han (om min presentationsbild):
who is him (följt av ett rosaglittrigt playboykaninfrågetecken)

Jag:
min kille

Stackars honom, vilket bakslag
han hade väl tänkt pendla till Sverige på veckosluten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är upprörd! =)
/Sven

Aina sa...

jag med! (; hehe