lördag 29 september 2007

Dekorerar

Markus Birros text om vår letan efter sammanhang är så bra. Läs den.

Annars har det varit en sjuk shoppingdag idag. Började med att lämna in cykeln. De kanske måste byta hela hjulet. Isåfall kostar det 1100 spänn tacksåmycket.

Sen gjorde vi Strömpilen, Ersboda och stan. Resultatet från Myrorna på Ersboda blev en mycket lovande femtiotalsnånting hyllamedlådorslashsekretär och en upphängningsanordning till kläder. Ska ta nån fin bild sen när de kört hem hyllamedlådorslashsekretärgrejen på måndag mellan ett och fyra. Btw så är myrorna fan INTE billigt. Min fina men slitna möbel tog de minnsann 900 spänn för. Men eftersom jag var lite mammasponsrad kändes det mer än ok :)

Vad mer...röd rund gosig matta och en sån där vit plastlampa som jag senast igår sa att jag var trött på för att de påminner mig om Roomservice och för att alla har dem. Men ändå. De duger. Jag var förövrigt ganska cool innan när jag skulle sätta upp den. Sladden var alldeles för lång så jag klippte av den och meckade ihop allt som värsta elektrikern.
Köpte också ett väldigt rosa nagellack som jag ska gå och applicera nu!

Inga kommentarer: