söndag 30 september 2007

Helgen

Sara gick just till bussen (och Henke och Carl kom alldeles efter det förbi med min elvisp som den förstnämnda lånat till att göra en avancerad efterrätt. Den senare hade varit på skivmässa på Nolia, coolt!).

Kul på stan igår, jag inhandlade dock mest nödvändigheter som: dammsugarpåsar, synålar, fryspåsar, en märkpenna, stift till min häftapparat. Sen köpte jag de här tallriksunderläggen också



vet inte ifall jag tycker de är fina eller fula egentligen, lite plastiga, men de matchar ju onekligen mitt svarta bord.

Igårkväll var jag, Sara, Amanda och Eric (han har tur den där karln, mycket tjejer att hänga med!) här och festade lite. Sen åkte vi in till stan, träffade Hanna och Elin en snabbis, lämnade Sara till dem och gick på Shape up!


Jag och Amanda matchar


Sara


Kanske Moneybrother


Eric

Klubbandet var ok. Bra musik var det men inte så jättemycket folk och rätt ungt kändes det. Jag hade på mig en snygg kjol jag sydde i fredags och till den inte så särskilt snygga pumps (men alltså väl pumps och det är ju bättre än mycket annat!) som jag köpt på kupan tidigare på dagen för inte så många riksdaler. Träffade Axel, en gammal gymnasiebekant, det var kul att se honom.

Idag har vi varit på Skogis. Deras morotskaka är god.
Nu kokar jag potatis, som nästan är ännu godare
och lyssnar på Miss Li, som är glad.

Sen ska jag och Amanda på Step.

3 kommentarer:

Eric sa...

Ja, visst fan har jag tur. Och alla är snygga dessutom. No eye-pollution here.

Ylva sa...

heta ni är babes!

Aina sa...

vad snälla ni var idag då! (;