tisdag 11 september 2007

Inga krafter

Ännu en kvartöveråttatillstraxinnanfemdag idag, jobbigt. Jag har varit trött och haft ont i huvudet. PUn kändes jobbig mest för att den var så sent. Kom hem, åt "middag" (varma koppen blomkål/broccoli och rostade mackor med ost) och gick och lade mig under min orangea filt och sov en dryg timme. Det var skönt och jag känner mig bättre men det var säkert dumt, kanske ligger vaken i natt istället.

så har jag lite ont i mina stackars små otränade lår och armar sedan höstens första träningspass igår.

Eric har bakat en "world trade center"-kaka dagen till ära så jag antar att jag borde dyka upp på kvällens Househäng om inte annat för att se det förmodade mästerverket.

2 kommentarer:

Eric sa...

Tycker du att det blev nåt mästerverk?

Och jag hoppas att du inte har ont i huvudet nu.

Aina sa...

Det var mycket snyggt och åtminstone marken på Ground Zero var god.