onsdag 12 september 2007

Internet är mig otillräckligt

Bajssepifan att inte Monki har en webbutik! Den där svarta dunparkan hade ju vart något för mig...

Förövrigt måste jag i Molly Ringwalds anda få tag på ett plommonstop att vandra runt med i höst. Snarast. För plommonstop är bannemig den nya baskern.































De här bilderna tog jag hemma i Okome nu i sommar. Jag visar dem för att ni ska förstå hur mycket internet och allt som man kan köpa på internet kan betyda för en isolerad flicka med småstadsångest.

Och Aina, bara så du vet. Kött är mord för det har Morrissey sagt.

Nu ska jag laga vegetariskt med kokosmjölk, chili och ingefära i mitt nya blålilagröna hemmafrusförkläde. Efter det blir det hematopoesläsning.

4 kommentarer:

Aina sa...

det var illa!

Eric sa...

med sånt fint väder behövs väl inget internet?

Aina sa...

förresten, dunkappan. Är det den i Elle, som de satt ett skärp på i midjan (tycker den hade varit rätt het utan) och som gick att dra ihop nedtill? Vill också ha en!! (; hehe

Eric sa...

haha, läste dunk-appan först...