lördag 22 september 2007

Lördag

Kärleksakutenfest fixad av mig och Amanda (mest Amanda) för SCORAutbytesmänniskor ikväll i skabbigaste kvarterlokalen på stippan. Förmiddagen gick till storhandling av bålmaterial och snacks. Magiskt.
Har legat och sovit en timme nu och känner mig tyvärr lite trött och opepp. Dåligt samvete över att jag sovit och inte lärt mig stegen i utmognaden av B-lymfocyter istället. Vill ha mjuka kramar.

Tur att jag har en underbar outfit (jo repris från förra veckan men vafasen) att ta till. Kort svart skinnkjol (fake såklart), mkt blå och glansiga cheapmondaytajts, svart body och vit acnetisha. Blir kanske Folkets jubel på Scharinska efter KAfesten. Hade varit roligt att dansa och titta på popfolket. Jag gillar popfolket. Ska börja säga hej till dem. Men. Vi får se.

Nu ska jag försöka torka tishan med en hårfön...

Inga kommentarer: