söndag 14 oktober 2007

Det hänger på håret

Mitt djupa själsliv kretsar just nu huvudsakligen kring:

1. Sweet löving

2. Metabolism

3. Hudderivat (hår)

Låt oss ägna lite tid åt punkt nummer tre på min lista. Igår var jag och Aina på klubb zoo. Förutom den vanliga poprumpespaningen och dissningarna av ekonombrudars skor så spanade jag också hår för jag är i dying behov av en klippning.

Poptjejerna klipper sig alla kort verkar det som. Kort är den nya page. När jag är berusad och vågad vill jag också ha jättekort hår och en söt snedlugg som alla de coola tjejerna har.

Gärna matchat med stora bågar för kompletta nördlooken. Frågan är bara om jag som har tjockt självlockigt hår kan ha en sån kort frisyr eller om det kommer puffa upp sig och krulla sig och se mongo ut. Risken finns för alla mina tidigare lugförsök har misslyckats kapitalt pga för mkt volym.

Svårt svårt. Kanske måste testa bara därför att.

5 kommentarer:

Eric sa...

Jag gillar ditt hår.

Ylva sa...

Det ska slaktas!

Eric sa...

Jaja, det kanske blir ännu finare.

Aina sa...

alla fortsätter nog vara kära i dig vad du än får för dig att göra med lockarna.

Ylva sa...

slakt!