onsdag 7 november 2007

hem

Ser att min blogkollega redan sammanfattat dagens viktigaste händelser på ett exemplariskt vis. Som ni märker en mycket givande dag.

Det har gått fint med plugget, två kapitel (visserligen inte så långa) i Guyton blev lästa och antecknade. Duktigt av mig. Hjärtat känns roligare än förra veckans respiration.

Bestämt mig för att åka hem i helgen eftersom jag då kan vara hemma fredag kväll till måndag kväll (bytt dissektionsgrupp med snälla Henke). Kanske kan köpa en blomma till min far också, så passande. Ser fram emot att:

Träffa familjen såklart!

Äta myshelglångfrukost i vårt stora kök

Vara med min bästaste bästa barndomsvän och tillika granne Linnéa

Myrorna på Storheden och Kupan i Boden

(och kanske Bodensia? Är lite pepp faktiskt!)

Hinner inte komma på fler punkter till listan nu eftersom jag i så fall kommer att vara lika sen till den där träningsanläggningen som vanligt. Afro!

Inga kommentarer: