söndag 18 november 2007

Jag har drömt igen

Inatt tog sig drömmarna uttryck i form av sådana röntgenbilder som visar en skiva av kroppen. En var på mitt huvud. Högst otydlig minns jag att hjärnans struktur var, möjligen för att jag inte kommer ihåg riktigt så mycket som hade varit önskvärt från CNS-anatomin. Mina ögonhålor var hur som helst jättestora, gick typ in i halva huvudet. Någon som kanske var läkare sa att det var farligt, att de hade utvidgats och att det var patologiskt. Jag tänkte att det kanske var därför jag har ont i huvudet rätt ofta.

Sedan var det likadana bilder på en killes överkropp. Minns att jag tyckte de var fula, skivorna på honom. Han var hemskt muskulös. Tror han hade varit mindre övertränad tidigare och att jag då tyckt han var snyggare. Jättestora överarmar och tjocka pectoralisar.

1 kommentar:

Eric sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.