måndag 12 november 2007

Kvällen

Önskar att jag kunde lära mig att känna mig tillfreds med det jag har för en gångs skull. För jag har det ju jävligt bra. Egentligen. Gräva där jag står. Göra det bästa av situationen. Se framåt. Fast det är nuet jag vill äga, framtiden kommer, däremot inte det som varit.

Uppfinn dig själv. Gång på gång. Igen.

Kommer att krävas många seratoninbananer den här vintern.

Men ska anta Erics utmaning:
"Den går nämligen ut på att man ska skriva 5 bra saker om sig själv. För visst borde alla berömma sig själva mer för sina bedrifter och bra egenskaper? Man ska även länka till utmanaren och de tre bloggare man själv utmanar."

1. Jag försöker att SE människor.
2. Tror att jag är god. Älskar att dömma andra ja, kan säga dumma saker om andra för att lyfta mig själv, men innerst inne så...
3. Är jävligt rolig
4. Trivs tillräckligt bra med mig själv för att kunna omgås med bara me, myself and I.
5. Ifrågasätter.

Ska tänka ut vem jag ska utmana...typ Anders Rydell. Det hade vart kul. Ska utmana Jonas bara för att han tycker att det är mesigt med utmaningar.

1 kommentar:

Eric sa...

Du är jävligt bra helt enkelt. Skriv upp det på din lista!