fredag 30 november 2007

Linnéa

Varit på Ica. Lax, potatis, citron, creme fraiche, avocado. Köpte även en påse Fruxo mest för att de blir en perfekt del av min inredning. Ska fixa lite mat, sedan gå till sjukhuset och möta bruden som fick ge namn åt detta inlägg. Blir skoj att hon kommer!

Inte vidare mycket gjort idag, har varit rätt okoncentrerad. Försökt repetera respiration. Inte lärt mig på mycket nytt men kanske piggat upp saker som fallit i glömska. Så var vi på kostvetarnas restaurang och åt indisk kycklinggryta och ris och sedan kaffe och basilikaglass med blåbär på, lyxigt.

Är sugen på att gå ut, eller kanske mest klä upp mig. Vet inte ifall det är för att jag är på bra humör eller för att jag innerst inne inte är det och därför vill försöka ha kul för att lura mig själv (skapa en positiv feedback-loop, he he he he) att bli det. Har ingen egentlig anledning att vara smygnere men det behövs nog inte alltid.

Skala potatis.

Inga kommentarer: