torsdag 20 december 2007

Hemma var ligger det nånstans

NEJ MÄRTA NEJ! Du önskar INTE att du hade växt upp i Falkenberg!

Jahopp då var man hemma i Okomet (utanför Falkenberg) igen. Mamma med bilen i Göteborg med döda vinkeln och filkörning att tänka på var lite läskigt men jag lever. Här är julen som den var menad att vara, det vill säga GRÖN.

Och Jonas har redan lyckats ge mig juldagenångest. Gå ut eller inte gå ut. Det är frågan. Jag vet ju vad som händer. Man går ut. Alla är fyllesvin och fula och jobbiga och tror att jag är lesbisk. Det var förövrigt det första min storebror sa när han såg mig. -Har du blivit lesbisk Ylva? Det lilla äcklet. Eller så stannar jag hemma och är en loser i pyjamas med en ask aladin. Lockande åh så lockande...

Saknar killen med dunhåret..

2 kommentarer:

Jonas sa...

gud vad mycket losersign det är åt dig om du stannar hemma, då får du fan fira nyår hemma också!

Anonym sa...

Killen med dunhåret saknar dig..