tisdag 18 december 2007

Julstök

Vetnivaddetbästaär- leksaker från b..skojja bara. Dubbelavsnitt av ugly betty ikväll! Och Anton bjuder på (eller nej jag betalar nog min egen förresten) romantisk subwaymacka. Då blir det inte mycket bättre :)

Klarade förresten min preparattenta! Yodaho! Förrutom ett preparat.

Jag: Jag tror att det här är prostata
Gubben: Elller så kan det va...
Jag: thyroidea
Gubben: Och skillnaden är...
Jag: glatta muskelceller i prostata och inga i thyroidea. Men jag står fast vid att det är prostata för det skrev jag ned först.
Gubben: Det är thyroidea.
Jag: !!!

Men jag tog spinalganglion, binjure, hud, specialinfärgad njure, en annan thyroidea och parathyroidea och lite annat jox.

Nu ska jag till Antonini och äta mackan och tillverka örhängen av julgranskulor (eller pumlingar som de söta norrlänningarna säger). Det blir najs.

3 kommentarer:

Åsa sa...

grattis ylva!

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aina sa...

pumlOR, pumlOR! Snygg du lär bli förresten