torsdag 27 december 2007

Mer skor


Aina kände att grunge var grejen, jag tänkte att mormor med nitar måste vara grejen. Fast så är hon ju lite hårdare än vad jag är också.

Bodybutter med jordgubbsdoft är också en bra grej.

Börjar sakna Umeå nu.
Visst det är skönt att vara hemma och slöa men jag känner att nån sort nervös obeslutsam stämning som råder här har börjat sprida sig även till mig, och när man vaknar på morgonen (ok sen förmiddag) och inte orkar gå upp därför att det känns som att man inte har något att se fram emot eller viktigt att göra på hela dagen, då behövs ändring. Så har jag tentaångest också men ingen studiemotivation whatsoever, behöver mina pluggkompisar att hetsa tillsammans med.

Och en doft av chokladmuffins börjar att sprida sig från köket, och om så är fallet kanske man inte har så mycket att klaga över egentligen...

4 kommentarer:

Eric sa...

Hade jag inte halvt bjudit in mig själv på nyårsmiddag hade jag nog dragit till Umeå innan måndag.

Rastlösheten.

Aina sa...

Kom och fira nyår med mig och mina brudar i vår stuga, kommer bli mysigast någonsin med bastu och massa god mat och eld i öppna spisen och fyrverkerier över havet.

Aina sa...

..känner faktiskt inte av så mycket rastlöshet ännu, måste vara för att jag bor i en sådan metropol.

Aina sa...

Tycker förövrigt dina skor var minst lika hårda som mina Ylva. Ingen lär ju våga bråka med oss! (;