måndag 17 december 2007

Min mardrömssjua

Preparattentamen imorgon då. Hörde att Per bjöd på pepparkakor men inte ens det kommer väga upp om jag får dessa här:

1. Mammarkörtel- alla prep jag sett av eländet har sett olika ut. Jävla bajs.
2. Thyroidea- isåfall kommer jag tro att det är en äcklig gammal prostata med betong i
3. Gammal äcklig prostata med betong i - jag kommer gissa thyroidea
4. Ductus deferens- jag kommer gissa tuba uterina
5. Tuba uterina- jag kommer gissa ductus deferens
6. Krappigt hjärtmuskelprep där man inte ser ett skit- jag kommer gissa typ sena...
7. Embryo i genomskärning- jag kommer gissa hustomte.

Jag har precis lärt mig känna igen listhud så därför vore drömmen att få stajla med en häl....

den här sidan kan ni quisa er själva på histologin. Erics tips.

1 kommentar:

S. sa...

Jag älskade Blue Histology, var nog där jag fick grunden i histologi.
Lycka till på provet