söndag 20 januari 2008

Dåliga gatan


Var på Dåliga gatan ikväll. Förfest med Aina och Eric och en liten stund Anton. Anton var dum och ville inte följa med och dansa.

Som ni förstår är nagellack en stor förfestritual.

Mycket läkarstudenter som man känner igen på utseendet från biblo men inte vågar hälsa på för att de går högre terminer och därmed är väldigt coola var där.

Synd att klänningen inte hade nån ficka stor nog att rymma kameran. Eller någon ficka alls för den delen..

Det var bra musik och lagom svettigt på dansgolvet. Jag och Aina var tighta och snygga. Jag gick under namnet "Flourtanten". Kändes ganska fint.



















2 kommentarer:

Aina sa...

vi var snyggare än alla högre terminers studenter igår, de ville nog prata med oss men vågade inte Ylva

Eric sa...

Ni var så heta igår, att de bruna ränderna på min t-shirt symboliserade bajskorven jag var i jämförelse med er.
Inte undra på att äldrekursarna inte vågade prata med er.

Att de inte pratade med mig berodde väl på annat.