torsdag 17 januari 2008

Lev drömmen


Idag känner jag ett stort behov av att äga en jumpsuit. Kan bli den nya klänningen. Shopping imorgon Aina, shopping imorgon. Får jag inget nytt vill jag inte gå ut på lördag (Dåliga gatan!). Eller det vill jag visst. Om inte annat så för chansen att få använda min nya florsak. Behöver nått svart och jävligt tajt till känner jag. Helst sammet.



Börjar bli solglasögonsugen också. Sånna här hjärtglasögon vill jag ha. Sköldpads. Undrar även om jag kan ha min RayBan-kopior tio kronor på kupan iår också eller om det känns skåpmatigt.

Finns så mycket jag vill ha nu...nya högtalare till datorn, extern hårddisk, mp3spelare (har en shuffle som suger åsna) och massa grejer. Men måste ju spara pengar till Berlin. Bajsbajsbajs. Äh, vem lurar jag. Inköp får vänta 4-5 år tills man har råd. Sluta låtsas vara glamour när man inte är det för fem öre. Sitter ju för fan med en "soft clear up strip" på näsan, skriver fusklapp om vad jag ska säga om aktiv/passiv dödshjälp imorgon, luktar surt och förfaller.

2 kommentarer:

Aina sa...

funderar på om vi ens behöver se den där filmen, eller vill du?

Ylva sa...

tycker vi skriver på listan och drar....behöver ialf inte diskutera filmen