torsdag 3 januari 2008

Tillbaka till fram(sam?)tiden



Porslinet överlevde att fraktas i en apstor bag 120 mil. Det känns positivt tycker jag. Nästa tur kanske jag ska våga mig på sockerskålen också men det känns riskfyllt...

Sitter och dricker alldeles för mycket kaffe och håller på att renskriva 4 block med anteckningar. Sekretion i tunntarmen. Det är segt. Men jag har en fin mugg att dricka ur iallafall. Det får plats mycket kaffe i den må ni tro. Och en halsontAntonini som ligger halvfebrig i min säng som man kan ta gospaus med då och då. Bra.

4 kommentarer:

Aina sa...

ansluter till Umeå ikväll. Mendufårintesittahemmaochpluggajagvillvarapåmbmeddiiiiig! Nu ska jag knöla ned två stora badlakan i min överfulla väska

Ylva sa...

mb imorgon absolut...suck. anatomi hoppas jag att du har lust att köra en sväng tillsammans med mig.

Aina sa...

åh, anatomi! låter underbart. puh

Aina sa...

jag har bokat grupprum by the way, nästan varje dag till tentan. Duktigt Aina.