torsdag 3 januari 2008

Ume

"Hemma"
Sven och Mange som åkt bil hit idag med tre till karlar hämtade mig vid tåget och skjutsade hem mig, snällt, hann till ica innan tio. Träffade resten av Luleågänget = Andreas, Ola och Dr Joel Öjemar på affären. Jag och Amanda ska hänga med dem imorgon kväll, blir bra.

Konduktören och ett äldre rätt osympatiskt par tyckte om mina flashcards.

Det är kallt på golvet, skruvade ned värmen när jag åkte. Ska packa upp duntofflorna och göra lite te. Lite tomt är det här men rätt trivsamt ändå. Ska sy ett gäng kuddfodral någon dag så det blir mysigare att se tv från min säng, som det är nu får man mest nålar i håret. Ska sy en klänning också eller två, ifall det nu är tillåtet med sådant i dessa tentatider.

3 kommentarer:

Eric sa...

Klänningar är alltid tillåtna, särskilt i tentatider.

Aina sa...

är det bärandet eller själva tillverkandet vi snackar om här herrn?

Eric sa...

både och?