måndag 18 februari 2008

På hög

Varit på, hör och häpna!, aerobics. Frida hängde på. Det var kul. Hon är duktig den bruden, hade redan klättrat idag.

Och
jag är aldrig särskilt fit men sorgligt så snabbt de små muskler något pass i veckan ger försvinner. Är nog ett par veckor sedan senast på grund av förkylning och lite lathet, känner mig hemskt mycket svagare än innan. Ska det va så? Va!

Jag har en stor hög papper jag gömt i ett skåp och försökt att inte tänka på senaste månaderna. Räkningar, bara betalda får vi hoppas, lite kontoutdrag och diverse annat trevligt i stil med ansökan om bostadsbidrag eller sommarjobb på hemtjänsten hemma om de inte vill ha mig i Sunderbyn. Tycker synd om mig själv. Vill inte ta tag i det men borde såklart inte ha låtit den bli till, högen, så får väl stå mitt kast.

Inga kommentarer: