söndag 10 februari 2008

Ute

Igår var vi på TC. Tror jag hade ganska kul där och då men i efterhand känns inte kvällen som någon höjdare. Jag tänkte nog innan att det skulle vara roligare än det blev, sådant är alltid tråkigt. Börjar vänja mig med den där electron de envisas med att spela överallt och som alla verkar gilla rätt mycket, kan tycka vissa låtar är rätt bra, det är rätt dansvänligt, men ger inte den lyckokänsla som jag mycket oftare fick tidigare när det var mer poppigt på klubbarna. Sen gillar jag inte riktigt elektroklubbsklientelet, det är snyggt men lite för uppstyrt, var finns mer avslappnat mot bohemiskt och mjukt? Dit vill jag.

Sen borde jag väl egentligen ha varit hemma med en mugg te istället för klubb igår, är inte riktigt kry.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror jag såg den dynamiska duon i vimmelbilderna från lördagen... =)