måndag 17 mars 2008

Åh

Mysig helg.

Jag och Frida och Ylva var på afrikansk dans i lördags, Y lämnade oss sedan tillförmån för Bodypump hård som hon är. Jag och Frida simmade lite (Frida är som en delfin, älskar att dyka och gå livräddarkurser och sådant, själv vågar jag knappt ha huvudet under vattenytan), vi badade bubbelpool, åt blodapelsin i bastun, gick på promenad i solen och så hämtade vi med min symaskin till Fridas köksbord. Sen blev vi trötta så något förkläde blev det inte för mig och ingen klänning för Frida. Vi åt mat och drack kaffe istället och såg på klipp sedan Frida var liten och var påskkärring eller fyllde år. Gick hem med maskinen, vilade en timme, till Ylva, vi klippte Erics hår, åt glass med likör på, drack vin och förundrades över Martin Rolinskis nästan omänskligt manliga käkar. Sedan Dåliga Gatan som Ylva redan fint redogjort för.

Idag promenadrepris med Frida, sedan gick vi på skogis med Ylva och Ludvig. Ikväll har jag bakat pizzor, blev sugen trots att vi ju gjorde det i fredags.

Nu lyssnar jag på Håkans "Ett kolikbarns bekännelser" och lurar Eric att göra detsamma på Carlshem. Ska väl sova snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.