söndag 16 mars 2008

people are people

Jag behöver klippa mig.

<--Ainas snygga myrornahalsband.

Söta vänner har jag. Eric var väldigt chic i sailorskjorta och kajal. Fast han är lite dum som inte vill att jag också ska köpa en. Sailorskjorta alltså.

Vi drog till Dåliga gatan sen. Bra musik. Fast jag och Aina konstaterade bristen på lämpliga män förutom Eric och en och annan annan gris/björn. Ner 05.30 upp 10.40 ner 14.00 upp 14.30.

Dagens låt: Depeche mode- somebody.

Passar det cheesy humöret jag är på. Men bara så ni vet är den bästa depechelåten "shout".
Blir nog lite stolthet och fördom + lite likör när jag stökat undan stöket.
Plus att kommande vecka ska bli Depeche Mode vecka. Har alla album på datorn nu och imorgon är det spinning med "Depeche Mode- mania". Första hittills som lockat mig till spinninghetsen.

5 kommentarer:

Eric sa...

Var det verkligen så dåligt med karlar därinne?

Ylva sa...

ja. det var det.

Aina sa...

instämmer.

Eric sa...

Då kan det inte varit bra...

Aina sa...

nej
men så är vi ganska kräsna också