måndag 10 mars 2008

positivaveckan-roundup

Jag måste tillstå. Det har gått bra, viljans kraft är stor.

Veckan började med eurodico, fortsatte med en ny vän och avlutades med te, juice, äggröra, bacon(men inte för mig), vaniljyoughurt, fruktsallad och toast med marmelad och ost.
Allt avrundades med uppläggning av gardinerna i köket och i mitt rum, något jag skjutit på sen september.

Idag har jag funderat på vad denna veckans tema skulle kunna vara. Det måste vara något uppbyggande för själen. Imorgon är det vaginadagen. The V-day. Kanske blir vaginaveckan. Var snäll mot din vagina liksom. Skriva en vaginamonolog. Bra.
Jag ska också gå på pump. Bygga det till vaginan tillhörande äset.

Vi lärde oss massor med saker idag också. Att man inte ska putsa en okänd kakduas näbb med sin egen mun om man inte vill få papegojsjukan tillexempel.

Dagens äckligaste bildgoogling och varför jag aldrigaldrigaldrig kommer att lämna Sveriges gränser ever again: post kala azar dermal

Inga kommentarer: