måndag 17 mars 2008

varför jag vill spy och spinning är från helvetet.

Fy fan. Fy fan. Fy fan vad illa jag mår.

Det hela började förra veckan. Kände mig lite knubbsälig och såg en lapp på iksu att de skulle ha spinning med "depeche mode mania" tema. Bra tänkte jag. Då kan jag testa kulturen till lite bra musik.

Fy fan vad illa jag mår. Usch. Flashback till alla motionspår jag tvingades springa i under skoltiden. 5 km mensvärk, illamående och skam.
Spy. Dusch. Soffa. Colin Firth. Han gillade ju ialf Bridget fast hon att inte kunde spinna.

Nu skiter jag fan i det här. Indiepopslappt lite svettigt ölhull får bli det nya fast rumpan.

4 kommentarer:

Aina sa...

sötis!

aerobics för mig idag. bas. det handlar om att inse sina begränsningar.

Eric sa...

bas blev det för mig idag. vanlig hederlig bas.

Aina sa...

haha

Anonym sa...

Senast jag satt på en spinningcykel ramlade jag av