måndag 28 april 2008

till aina

jag kan ju berätta att när jag läste det där satt jag hemma hos eric och åt upp hans tårta. den var ännu bättre idag när all juiciness trängt in i sockerkakan och marängen. sen tvingade jag honom att följa mig hem för det var mörkt och umeå är läskigt men eric snäll.

ostkaka är gott. kanske något av det bästa jag vet. du har nu ställt mig inför ett såkallat dilemma. jag hade tänkt strunta i föreläsningarna imorgon och istället ta mig en sovmorgon, äta äggmacka, läsa dn och sen läsa lite i mijömedicinboken. men nu kom du med ostkakan. svårt.

1 kommentar:

Aina sa...

din lilla luring. det var det värsta! låter ganska nice i och för sig (jag har redan ätit äggmackor idag eftersom du ju är en synnerligen inspirerande person). Ifall jag börjar gråta av dygnscykelgubben kommer jag och håller dig sällskap