söndag 18 maj 2008

Igår var en bra dag med födelsedagsfikafest, middag, och sedan häng hos Staffan som blandat drinkar med granatäpple i till oss. Sedan gick vi på preklineftersläpp, Ylva har redan ganska träffande sammanfattat känslan stället och atmosfären gav. Kändes som just arton på TC i Boden igen.

I förmiddag har vi brunchat, det var såhär trevligt:







Jag känner mig trött så ska nog vila lite, sedan duscha och cykla iväg till någon sorts teater med Ylva. Kanske sy ett fodral till min kamera också. Den är förövrigt grym, jag är mycket nöjd.

4 kommentarer:

Eric sa...

finns det något kvar av det goda?

Ylva sa...

en muffin kan du nog komma och roffa åt dig. snuskpelle.

Eric sa...

Vad har jag nu gjort för att förtjäna ett sånt epitet?

Jonas sa...

arent you just adorable! muffins med hjärtan, brunch. hela kitet.

fiiiiiiint!