lördag 10 maj 2008

Partaj



Okej Aina. Jag vet att det är din fest också men det kändes jobbigt att förklara allt på lappen. Grattis förresten!

Har en väldigt bra känsla, tror att det kommer mycket folk och de jag pratat med verkar pepp, och vi har handlat neonballonger på maxi.

Tatueringen mår bra i sitt eget lilla gladpackvärmehus, lite öm och när man drar med fingret över den kan man känna att den är upphöjd från den andra otatuerade huden, men det är kanske att förvänta när man ristar in saker i huden.
Igår såg kompressen jag fått ganska köttig och läskig ut men den tog jag bort imorse.
Känner mig väldigt nöjd och bara lagom trashig och smörjersmörjersmörjer med Bepanthen som ska vara bra för behandling av lindriga hudirritationer, mindre ytliga brännsår, mindre ej infekterade sår, rispor, skråmor, självsprickor, såriga bröstvårtor, röd stjärt samt torr hud. Det verksamma ämnet är Dexpantenol men när man söker på det på fass får man bara upp massa vitamintillskott. Konstigt.

Måste nog sätta fast nu. Ska städa och plocka saker och sy upp kjolen på en klänning med gigantiska puffärmar som jag tänkte ha ikväll. Sen kommer Aina så vi kan baka en tårta som ser ut som en sol och en som ser ut som ett moln!

Inga kommentarer: