tisdag 3 juni 2008

strul

Frukost var det och så bokning, gud vad jag älskar att stå i telefonköer, speciellt när de säger att väntetiden beräknas vara mer än tjugo minuter

sedan behövde man sitt passnummer så allt var förgäves, kommer väl få köa lika länge igen, vid lunch skulle det vara lugnare förutspådde den lite gnälliga tjejen i telefonen, hoppas hon har rätt.

Kör lite hemmaplugg på förmiddagen idag, sedan ett nytt bokningsförsök och kanske lite Mb-häng såhär dagen innan tentan. Jag har svårt att fokusera på skola men inbillar mig att det nog kommer gå ok ändå imorgon.

sedan slogs jag av att det nog blir ganska lurigt med att få plats på vandrarhem i fotbollsinvaderade österrike/schweiz så vi kanske måste lägga om planerna lite.

2 kommentarer:

Sven sa...

Nej fotbolls-EM lär inte vara så kul, typiskt tråkigt. Undvik!

Aina sa...

antar att du har rätt
men vi vill till Österrike och lyssna på visit to Wienna i en park :( Plus att de verkar ha ett fint "kunsthaus" som jag vill titta på

uhuhu

hur länge spelar de fotboll