tisdag 29 juli 2008

snart


<--jag försökte gosa med sixten men han var svårflörtad. svårt att konkurrera med aina iofs.

hade en jättehärlig helg med aina i haparanda. börjar nästan känna mig som en tillräcklig stadsmänniska för att kunna säga fjantiga saker som "åh vad det är härligt att komma ut på landet ändå!". var 10-11 år innan jag fattade att där jag är uppväxt enligt andra nog ganska mycket skulle klassas som "landet".




nu innan jag ska unna mig en natts arbete håller jag på att packa för imorgon bär det av mot emmaboda!

smakfullaste samtalet idag:

jag till kombon amanda: det var skoj idag. tänkte att när jag var på ica så kunde jag köpa kondomer men det kom inte ut några ut automaten så jag var tvungen att säga till tjejen i kassan så hon fick öppna upp allt och ge mig ett paket.

amanda: varför köper du kondomer!? här ta! mixpack och royal. lyxkondomer, snurrad top eller nått. dela med dig till dina vänner.

älskar mitt kollektiv ibland. så nu är jag redo att ta mig an tävlingen som jag och elias har valt att kalla "densomtarflest16-åringarvinner". och jag skojar bara lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

och du är bara lite ond.