torsdag 21 augusti 2008

jag och marie gör naturhistoriska i göteborg















6 kommentarer:

Anton sa...

Ha ha, bilden där du imiterar en haj är det roligaste jag sett på länge. Samtidigt lite läskigt...

Anonym sa...

Burk + formalin + sak = recept på trevligt utflyktsmål. Måste ta en sväng dit om jag åker till göteborg nån gång.

Anonym sa...

åh, är det en artfrände till myrkotten på den nionde bilden uppifrån? (det kanske är en myrkotte?) så himla söt på nåt lite konstigt sätt

Ylva sa...

jag tror att det är en tapir. sjukt söt hursomhelst :)

filip: det stod mellan naturhistoriska och konstmuseum. men både jag och marie var överens om hur gärna vi ville se de siamesiska tvillingarna i burk. hade gjort stort intryck på oss på klassresa i femte klass så vi ville gärna återse.

anton: vi hade ganska roligt. och jag är en sjukt snygg haj. sådetså.

Eric sa...

Ett hett retroställe. Tror jag var där en gång bakom kulisserna, när jag pluggade biologi.

Jonas sa...

ni verkar veta hur man har kul!