tisdag 12 augusti 2008
















när man är så vuxen som jag är (hela 21 år!) och gått nästan en halv läkargrundutbildning så är det väl inte så mycket begärt att få ha fin hy? eller åtminstonde en okej? jag hatarhatarhatar min porer! hemskt ljus på intensivens toaletter också kan jag berätta. allt syns.
om man går på universitet så ska man inte få ha finnar längre. trodde jag förr.

jobbat ikväll, jobbar imorgon bitti och jobbar imorgon natt. sen åker jag till mammis o pappis i okome. då är det hejdå intensiven för ett tag framåt.

idag har jag nästan målat en tavla. ni ska få se när den är klar. och mina tonsiller är så svullna att det gör ont i öronen när jag sväljer.

1 kommentar:

Aina sa...

ja ja
låt mig se din tavla Ylva

åh jag vet, vi kan ha rödvin och målerikvällar till hösten!