onsdag 13 augusti 2008

Ok, mamma sitter och tittar i Laredoute på BHar som ger ett intryck av mindre byst. Det är lite roligt tycker jag.

Sen har hon lärt mig att man kan säga ex ex ex ex ex ex ex tusen gånger med bred mun ifall man vill ha mindre häng under hakan (men min käklinje är rätt het så jag behöver inte), mormor gick nämligen en studiecirkel som typ hette "kvinna med stil" en gång där de lärde ut detta och många andra viktiga saker.

Det är regningt och grått här idag men ganska gemytligt om jag får vara inomhus, bara mamma och jag hemma. Jag har gjort en ganska ful fågel och så syr jag lite och dricker massa kaffe och lyssnar på bra musik.

2 kommentarer:

Ylva sa...

vad syyyr du aino??

Aina sa...

en klänno

nja, det är väl snarare ett långt vitt(inte färgen) blått linne med klart klänningspotential

det är lite transparent och det som är så modeeeeernt

nu ska jag köpa lök.