fredag 29 augusti 2008

Packar upp och stuvar om

Jag är också i Umeå igen. Einar körde ned mig, min cykel och min bokhylla i tisdags och stannade till igår morse. Skoj att hänga med honom lite. Han vågar vara sig själv och köra sin egen stil vilket är bra.

Pysslar och sorterar bland mina saker. Skönt att skapa lite ordning. Inser att jag har för mycket prylar för min ringa bostadsarea. Kul att träffa Amanda igen, som åkte hit redan för omkring en månad sedan, vi lagade god middagspaj igår.

I förmiddag blev jag lite skrämd över att någon knackade på mitt fönster, det var ingen mindre än fina fina Frida. Hon fick en kram och kaffe och se lite bilder från våra delvis synkade tågluffar.

Ikväll blir det grönsakssoppehäng med de som tagit sig hit ifall jag får bestämma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen tillbaka, aina!

hoppas att det inte var sista chansen att få grönsakssoppa.

Aina sa...

tack staffan

soppa blir det nog igen för det var mycket trevligt!