söndag 28 september 2008

octoberpartajen


har legat några timmar i sängen nu på morgonen, darrat, svettats, hyperventilerat och förbannat mig själv för hur oorginell jag ännu en gång varit genom att dricka sån däringa alkohol igen kvällen före. men jag klagar inte, fjant är vad jag är.
fumlar med panodil zapp-paketet, ska jag ta en eller två? tänker ..dö lever dö.. och tar två.

fast gott vin hade jag. så fick jag smaka på en öl som smakade rökt fisk fast utan fisk. den var god, väldigt oktober.

men det var en grym oktoberfest som carl och lisas korridor ställt till med igår!
(min kombo är faktiskt i münchen på the real shit, ska bli kul att se fotona därifrån)

mina vänner är så heta (suupersexxy! om man vill citera den braiga filmen om ungdomar i berlin vi fick se på tyskan på högstadiet)! väldigt viktigt anteckna det i era små svarta anteckningsböcker.
speciellt carl i sin mustasch. jag som gillar alexander bard mest i hela världen har som jag kanske tidigare nämnt en mindre mustaschfetish. det är så behändigt med fester, för på en fest kan man ta alkohol som ursäkt för att göra saker man inte vågar göra i andra sammanhang. för många killar är det att bröla som en älgtjur, i mitt fall känna på andra människors ansiktsbehåring.
att det inte finns någon bild på mig kan vi tolka som att jag var osedvanligt ful igår (men det var jag inte för aina hade hjälpt mig med outfiten) eller att det var jag som höll i kameran mestadels.





























3 kommentarer:

Aina sa...

gud vad snygga fredrik och jon var! hett med läppstift

Aina sa...

förresten Ylva, norrbottenskarlarna tycker du är läcker. kan man ju förstå iofs

Anonym sa...

haha, jag dansar funky chicken. ian curtis style.