torsdag 9 oktober 2008

äntligen är det någon som SER mig!



idag möttes jag av något förunderligt i mitt trapphus. självklart snodde jag den.
ett bevis på hur kyrkan finns här och nu!, har slutat vara mossiga och känner av vad som efterfrågas nu för tiden!
















"är det ett ensamt och arbetssamt liv".
herregud skjut mig nu så att jag slipper leva i en värld som gör allt för att ge mig ångest och mindervärdeskomplex över att jag inte lever i monogam harmoni med en man. inte för att det kanske inte skulle vara trevligt, men det kan inte vara det enda sättet att bli lycklig på.
dessutom är polisers vanligaste "fritidsbrott" att de slår sina fruar. tack så mycket. jag kastar in handduken.

1 kommentar:

Anonym sa...

""är det ett ensamt och arbetssamt liv".
herregud skjut mig nu så att jag slipper leva i en värld som gör allt för att ge mig ångest och mindervärdeskomplex över att jag inte lever i monogam harmoni med en man." -word!