torsdag 2 oktober 2008

yttre och inre



har för skojs och min missriktade fåfängas skull skaffat mig ett par bågar. visst ser jag ut som en riktig auktoritetsfigur nu?!
sånt är ju väldigt viktigt att tänka på när man vill få ut full placeboeffekt och dylikt.

i eftermiddag har jag varit på en lobbygrej (gratis pennor och buffé med kronärtskockor i marinad hurra!!) för att få fler läkarstudenter och at-läkare intresserade av att arbeta inom psykiatrin. (kombon tyckte att jag baserat på min garderob skulle bli en utmärkt psykiatriker. jag tvekar, äger ingen beige manchesterkavaj än)
där medverkade bland annat johan cullberg som har betytt oerhört mycket för svensk psykiatri. han verkade väldigt klok så imorgon får jag allt låna någon av hans böcker, åh vilken underbar helg det ska bli!
fick även en glimt av min och ainas eventuella projektarbetshandledare, han vinkade lite.

Inga kommentarer: