måndag 12 januari 2009

ajajojoj



Jag är så trött på att sitta i grupprummet, tentaplugga och känna mig som en sopa.
Låt oss bara get it over with är den allmänna stämningen.
Måste nog träna ikväll för snart har jag skavsår på röva av allt sittpluggande/kvällsfilmtittande.
Plus att nu kan jag inte ens tröstäta lika mycket godis som innan för att chokladnjutningen nästan äts upp av smärtan i tandköttet/kinden från en visdomstand som ploppat upp (nej Staffan jag är inte onormal som får visdomständerna vid 21 istället för 13 som du! Grattis till 23 igår också, du är den bästaste av Staffans.). Ser mycketmycketmycket fram emot dagens folktandvårdsbesök. Första på tre år.

Upptäckte igår att Nicolai Dunger och Ebbot "ska göra något live" på Scharinska på fredag- perfekt eftertentafest. Drömde inatt om att jag pratade med Nicolai och berättade för honom om hur mycket jag tycker om Lyckokatt.

Förövrigt:Är inte han och Magnus(musikbyrån) Broni lika som bär? Lejon båda två, grrrr!

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars ylvis, usch jag har tenta på onsdag men har inte hunnit(?) plugga så mycket som jag borde ha gjort. men skit i det.
Lycka till!