måndag 12 januari 2009



Mein God vad jag älskar när patologiboken liksom siktar så mycket längre än den egentligen behöver bara i det ädla syftet att allmänbilda mig! Plus att den är sjukt ödmjuk.


Grupprummets maskot. Värre än såhär blir det inte.

Förövrigt:
1. Det blir antagligen tandextrahering gånger två den 11 februari, åh som jag längtar. Tills dess kommer jag att gnugga med klorhexidingel och klaga varje dag.
2. Jag har börjat prenumerera på Bang. Gör det ni också.
3. Jag har fått spotify, gillar det(fast deras radio är ju kass, gillar där lastfm bättre) och skäms.
4. Dagens absoluta höjdpunkt var när drelib står i dörren till mitt grupprum, pekar på mig och skriker med uppspärrade ögon "jag stimulerar visst klitoris!!" Bakgrunden var ett litet utspel från min sida grundat i tristess om att mediers fokusering på g-punkten är en setup för att penetration ska fortsätta att inneha platsen som det enda "riktiga" sexet. Skrattade så jag fick ont i magen.

Inga kommentarer: