söndag 18 januari 2009

All of a Suddenly I Miss Everyone.

Shit vad världen känns långt borta och nära idag.
Min kombo+ annat fint folk åker till Japan idag för att göra projektarbete. Några klasskompisar åker till Zanzibar, några andra till Mocambique. Guidade några frenchlooking utbytesstudenter med feta resväskor på Stipendiegränd. Och i min lägenhet i mörkaste Norrland övernattar ikväll två Taiwaneser jag aldrig tidigare sett.

Imorgon börjar våra nya liv som kandidater (det måste vara så att vi nu är kandidater eftersom de nu har gett oss kandidatnummer. Jag kallas from nu för kandidat nr.2. Frida är kandidat nr.1 och Aina nr.14? Starka Grey´s Anatomyvibbar jaja)! I väskan har jag packat mitt babyblå stetoskop och en limpistol. Upprop och hjärtstatus står på schemat. Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

limpistol?

Ylva sa...

fick ett kryptiskt sms om ett limpistolslån kvällen innan av Staffan. han skulle göra något med sina hörsnäckor (mp3, inte stetoskopet) visade det sig

Anonym sa...

i see.fin uggla också förresten