måndag 2 februari 2009

Bra

Ja! sy kjol! tänkte jag men den blev inte någon större succé. Så var jag arg ett tag men sedan hittade jag en annan jag börjat med innan men inte riktigt orkat färdigställa. Den sitter kring mina höfter nu och är riktigt fin. Visar imorgon.

Här är E och R. Erkänn att ni också vill ha dem hos er. De är så fina. Roliga också.

Vi fikade på NK

En låt långa porträtt. Mycket roligt. Inget kan vara mer avdramatiserande än kladdkritor. På alla förfester framöver om jag får vara boss.



Ruben kör elektrostil

Slutligen anser jag detta vara bevis för att jag har rätt och Eric fel.

2 kommentarer:

Eric sa...

Det där är inget bevis! Du måste ju ha med skålen fylld bridgeblandning på bild också!

Aina sa...

Jag menar att det inte är nödvändigt eftersom inget kan vara snyggare än detta..

men kom för all del förbi med lite bridgeblandning någon dag så testar vi!