onsdag 11 februari 2009

Hyra en pojkvän på allahjärtansdag?

Måste sluta gå in på aftonbladet och läsa ickenyheter. Nu om en snubbe som hyr ut sig själv på allahjärtansdag. Osäkert ifall jag skulle vilja gå ut med en snubbe med rosarandig skjorta och backslick men tilltalas på något sätt ändå utav idén.
Fast hade nästan varit trevligare om någon hyrde mig, nytta och nöje(typ fika eller bio alltså), resekassa och allt det där. Bra reserch för min programidé "Ensam indiepoppare söker" också.
Någon? Jag har inte så höga krav. Du behöver bara vara över 185 cm, ha BMI under 20, lockigt hår, inte gilla hårdrock eller rollspel, ha fina skor och vara smart och snäll och inte störig. Kom igen, ge mig ett bud!
Ps. jag är stört snygg ds.

Varma hälsningar //Doktor Död

Uppdate: kom på att jag är ju upptagen på allahjärtansdag ialf, så daten måste bli dagen efter allahjärtansdag. Ska baka tårta(maräng blir det nog) till Ludvigs födelsedagsfest och sen gå på klubb Zoo på TC!


<---Fint hjärta från Bona Drag jag gärna skulle äga. Låt oss för all del kalla det traktamente.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"tilltalas på något sätt ändå utav idén."

Ehm... är det alltså IDÉN om prostitution?

Ylva sa...

nja...snarare idén av att kunna betala för vad man vill ha. en kittlande tanke att leka med snarast..stöder egentligen inte idén om prostitution, funkar aldrig i praktiken. över-underordning blablabla, ungefär som att jag inte riktigt gillar idén om att "lösa jämställdhetsproblemet" med städhjälp.

Anonym sa...

"Det går bra att hyra mig för 399 kr per timme exklusive moms." Hahaha. Lite pinsam stämning vid kvällens slut då han säger att det ju faktiskt blir femhundratolv och femti med moms. Stackars torsk.

Aina sa...

plus att man måste betala hans trerätters