måndag 23 februari 2009

medmera





Inte helt säker på vems den där päroncognacen jag hittade igår är men oj! Redo för lite EKGplugg nu kanske.
Behöver lite upprättelse i plugget känner jag. Haft casegenomgångar sista veckan där folk varit väldigt tysta och eftersom jag tycker det är pinsamt när folk inte säger något på redovisningar har jag försökt prata lite mer än jag brukar göra. Har då möts med "JÄTTEBRA att du tar upp detta! Jättebra! För det kan man ju tro, och det är vad folk gör, men det är ju HELT FEL OCH JÄTTEDÅLIGT!!" Ludvig kallar det för "Ylvasyndromet".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer en spellista med Björks bästa låtar(enligt Jag), ett gäng remixar, lite live och till sist några Sugercubes-låtar.
Bland annat Violently Happy, Army of Me, Jóga, Cocoon, Possibly Maybe och The Dull Flames of Desire.

http://open.spotify.com/user/pelles/playlist/4LsRQzDEl9JbBt1NpDZAWv


Från hemlig Beundrare !

Ylva sa...

Sweet!

Anonym sa...

hahahahhahaha, duär för go ylva!